23 Ekim 2019 Çarşamba

En Yeni Pencere Modelleri

Pencere Modelleri

Pencere, bir binayı dış etkenlerden koruyan, ses ve darbelerden koruyan bir yapıdır. Günümüzde pek çok pencere modeli bulunmaktadır. Her birinin özelliği kendine hastır ve farklı alanlarda kullanılmaktadır. Toplamda üç çeşit pencere modeli bulunmaktadır; PVC pencere modelleri, ahşap pencere modelleri ve metal pencere modelleri.

Evinizi tadilat yaptırıyorsanız eğer kendi pencere seçiminizi kendiniz yapın derim. Çünkü pencere seçimi çok önemli ve siz ister görüntünüze uygun bir pencere tercihi yapın ister kaliteli ve uzun ömürlü pencere tercihini yapın. Ben evime PVC kaplama yaptım ve gayet memnunum herkese de tavsiye ederim.

Metal Pencere Kaplama Özellikleri

Metal pencere modelleri kendi arasında alüminyum ve demir olmak üzere iki gruba ayrılıyor. Demir pencere kaplama alüminyuma göre ısıyı daha iyi iletiyor. Yani dışarıdan gelen ısı içeriye daha iyi giriyor. Aynı zamanda sesi de yalıtıyor ve çevreye gürültü vermiyor. Alüminyum kaplama da ısıyı iletiyor fakat sesi o kadar iyi yalıtamıyor. Görüntü olarak da aman aman güzelliği olmadığı için çok fazla tercih edilmiyor.

Ahşap Pencere Kaplama Özellikleri

Pencere modelleri arasında yer alan ahşap pencereler çok otantik görünüyor. Eski çağları andırıp insanın içini ısıtıyor fakat ne yazık ki ortamı ısıtmıyor. Bu nedenle kimsenin tercih etmediği gibi ben de ahşap kaplama yapmayı tercih etmedim. Fakat tatil beldelerinde çok hoş bir görünüm sağlıyor.

Pvc Kaplama Pencere Özellikleri

PVC kaplama pencereler aralarında en iyisi. Isıyı en iyi şekilde iletiyor ve sesi de çok iyi şekilde yalıtıyor. Temizliği de oldukça kolay ve hiç kir tutmuyor. Paslanmıyor, eskimiyor ve uzun yıllar boyu kullanılabiliyor. Ben de bu nedenle evime PVC pencere yaptırmayı tercih ettim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder